söndag 18 november 2007

Fröken L

Det är lite lustigt, alltid när jag pratar med fröken L så halkar vi in på vikt, välmående, kost osv. Och nu frågade hon mig just om vi ska försöka bli lite hälsosamma de sista sex veckorna av året. Och jag tror faktiskt att jag ska haka på. Köpa nutrilette för en hel vecka och verkligen försöka.

Känns inte så härligt att väga 100kg faktiskt.
Vill helst komma under 100 strecket så snabbt som möjligt.

En gång i tiden tänkte jag faktiskt ”Jag ska aldrig låta mig själv bli så fet att jag väger 80kg!” Haha. Se vart mitt optimistiska tänkande fört mig :P

Lite tänkvärda citat:


De som inte tror att de har tid med fysisk
Aktivitet måste förr eller senare avsätta tid för sjukdom!

//Edward Stanley

Life is what happens when you're bissy making other plans

//J.Lennon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar