fredag 3 juli 2009

Äpplen är ondska

Jag har aldrig i mitt liv tyckt om äpplen. Enda sättet jag gillat äpplen på är Äppelmos, Äppelcider och Äppelpaj.

Men nu de senaste dagarna har jag varit sååå fruktsugen. Och jag tänkte att jag skulle ge gula äpplen (inte gröna för dom är så otroligt sura, och inte röda för de är så mosiga) ett försök, då äpplen är en nyttig frukt. Så nu ikväll skalade jag ett äpple (har hört att man kan få ont i magen av äppelskal i början efter op), och började äta. Tuggade NOGGRANT och åt LÅNGSAMT men ändå så...

Först fick jag ont i magen, sen började den bubbla, och sen blev jag så illamående att jag inte vet vad! Mer illamående än jag någonsin varit sedan open! Jag trodde faktiskt att jag skulle kräkas för första gången på allvar. Och ändå fick jag bara ner 1/3 av äpplet innan detta hände!

Jag tror helt enkelt inte jag är menad att äta äpplen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar