söndag 13 december 2009

Syndat ;)

Veckans vikt: 72,0kg

Idag bröt jag mot en av mina egna regler (vet inte om jag nämnt den, men jag tror det? Att jag endast får äta fikabröd när jag blir bjuden, eller går ut och fikar med någon. Detta är en regel för att jag framförallt inte ska köpa hem kakburkar som jag kan gå och småäta ur), för jag gick ensam till ett café, och tog en kopp kaffe och en hallongrotta.


Men jag har jag inte ett dugg dåligt samvete. Menar.. hade jag haft en drös med tjejkompisar som jag gick ut o fikade med i tid och otid så hade jag nog haft dåligt samvete, men som det är nu kunde jag faktiskt bjuda mig själv med gott samvete :)

Ps. Den dagen jag faktiskt får en drös med fikakompisar så får jag inte göra som jag gjorde idag! Det skulle bli på tok för många kakor då ju! Men den dagen, den sorgen. Mwoha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar