onsdag 2 april 2008

Oj....

Gud.. Det funkade. Eller alltså. Det här hela med Byhåla-Stad X grejjen? Jag trodde att de var helpuckade och elaka i Byhåla, därför ville jag absolut inte bli opad där. Dessutom verkade ju kö-tiden vara aslång och grejjer.

Men så ringde (förmodligen den ENDA snälla) sköterskan M upp mig från Byhåla sjukhus och började prata och lirka med mig, hon hade antagligen fått i uppgift att övertala mig att stanna och inte byta sjukhus hehe.

Iaf. Om jag valde att stanna kvar i Byhåla, samt vänta tills sept med återbesöket, så får jag hamna på en lista för "snabbt tillgängliga". Detta var både smickrande och glatt på samma gång. Än så länge finns det typ inte en enda på den där listan, vilket innebär att från och med september kan de ringa mig o typ säga "Jaha, då har vi en avhoppning här som skulle opats om 3 dagar. Då är du välkommen". Och med "snabbt tillgänglig" menas att jag är tillräckligt "smal" för att slippa gå på flyt innan op. Och kan därför komma med väldigt kort besked. Har man ett BMI på typ.. 42+ måste man gå på flyt flera veckor innan op:en så att levern krymper. Det lönade sig alltså att inte bli ÄNNU fetare!!!<3

MWOHAHAHAHA!!! Jag segrade! Jag tackade självfallet Ja. Det är väldigt sannolikt att mitt knökande/bökande lönade sig tillsist! TJOHHOOO!

Ps. Thank you Lord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar