onsdag 2 april 2008

Rädd & lycklig

Åh gud gud gud gud! Har du valt att besvara mina böner nu?

Jag väcktes vid åtta i morse av att min läkare ringde. Hon berättade att hon tagit reda på lite mer fakta, samt ringt patienträttigheter, och hon gav mig en underbar nyhet. JAG HAR RÄTT TILL ATT ÅBEROPA VÅRDGARANTIN!!!

Så hon sa åt mig att ringa Byhåla, berätta att jag åberopar vårdgarantin (eftersom jag tydligen får det egentligen), och säga att jag vill att de skickar mig till Stad X där de har bättre kötider. Och OM de börjar tjafsa så ska jag själv ringa till patienträttigheter!!

JAG ÄR SÅ VÄÄÄLDIGT RÄDD!! *hoppas hoppas hoppas

10:48 TILLÄGG
OH YES! De försökte med samma bullshit som förut, ljuga för mig, slingra sig.. MEN JAG VAR STENHÅRD! Och tillslut sa dom att de skulle lägga fram alla papper och be kirurgen skicka vidare min remiss till Stad X! OH YES YES YES!

Im on fire! Thank you Lord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar