onsdag 25 mars 2009

Planering

En god vän sa åt mig att nu var det ju hög tid för mig att packa GBP-väskan (precis som gravida packar sin BB väska, ifall de snabbt måste in till sjukhuset). Och nu tror jag förvisso inte att det kommer bli SÅ brått, speciellt eftersom jag faktiskt ska flyta 2 veckor innan op.

Men det fick mig att börja tänka.
Vad ska jag ha med mig till sjukhuset? Böcker? Musik? Papper å penna så jag kan skissa å trixa? Vad för kläder? Nån form av dricka? Kanske en laptop å filmer? Jisses.

Och under flyt
et, vad är billigast? vad är bäst? Modifast, Naturdiet, Nutrilett, Cambridge? Naturdiet går bort först eftersom jag kräktes av det sist jag provade.

Sen EFTER open då? Jag måste ju koka soppor å pureer! Leta r
ecept, frysa in, göra listor å matscheman.

Och den där lilla klockan som piper var tredje timme? Den har jag inte heller lyckats leta reda på (hittade den på internet och kan nu inte hitta den längre).


HJÄLP! Det närmar sig ju nu Fattie! Även om livet suger å du aldrig vill göra något så MÅSTE du göra allt detta! Du MÅSTE börja planera inför den stora dagen nu!







Ps. Ska inte ringa nästa vecka, men veckan därpå och fråga ännu en gång hur många som är framför mig. Jag börjar tro att de kanske inte har mage att släppa förbi alltför många ifall jag ständigt ringer och kollar av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar