måndag 23 mars 2009

OMGOMGOMG

Åh herregud.. jag ringde sjukhuset idag bara för att kolla av, bara för att visa att jag inte tänker sitta å strunta i vart jag är i kön...

Fick prata med världens sötaste sköterska, hon var glad å trevlig! Jag förklarade att jag ringde eftersom jag visste att jag var planerad innan sommaren men att jag kanske inte hinns med eftersom bl.a. diabetiker går före...
Men hon berättade att det bara är 4 pers framför mig i kön nu!!! ÅH HERREGUD JAG SMÄLLER AV!!!!

Så jag frågade ungefär hur många de opererade i månaden? 7-9 svarade hon.
Jag frågade när dom slutade operera för sommaren? Slutet på maj svarade hon.

Det innebär ju att det måste komma en shitload med diabetiker å tjockisar med högt blodtryck för att jag inte ska hinnas med innan sommaren?! ÅH HERREGUD DET KÄNNS HELT OVERKLIGT!!!!

Hon ville inte lova nåt ändå, men det känns ändå som att det här var de bästa nyheterna jag kunde få!!!


Jag ska strax luncha med min mor & syster, GISSA vad jag kommer berätta???? ÅH HERREGUD DET HÄR KÄNNS HELT OVERKLIGT JAG FATTAR INTE ATT DET SNART ÄR MIN TUR?????

Ps. I typ två veckor har jag gått omkring å nästan längtat efter att få flyta. Bara så jag känner i kroppen att det är på gång, att open närmar sig, att jag GÖR nåt.. och nu kanske det snart är dags? OMGOMGOMG!

Pps. Jag vet att hela det här inlägget är apjobbigt å slarvigt skrivet, men jag orkar inte bry mig! Jag är för exalterad!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar