onsdag 17 juni 2009

Dumpning?

Jag tror jag fick min första dumpning idag. Jag åt inget konstigt, bara soppa, men jag åt alldeles för fort. Jag blev mer yr än jag visste var möjligt, trodde jag skulle kräkas, och hjärtat slog så hårt att jag blev livrädd.

Jag lade mig ner och vilade, men varje gång jag försökte resa mig blev jag yr & illamående igen. Så jag fick ställa in alla planer jag hade för denna dag, och det kändes inte ett dugg kul.

Jag var helt utmattad och somnade i 4 timmar, och jag är fortfarande lite vimmelkantig. Ska en dumpning verkligen ge sånna här eftereffekter eller är jag en riktig mes?

I vilket fall ska jag vara mycket försiktigare i framtiden. Det där vill jag verkligen inte vara med om igen!


2 kommentarer:

  1. Så där reagerar jag när jag brutaldumpar på livsmedel, t.ex. för mycket sött, fett eller mjukt bröd. Då slocknar jag totalt och är helt borta i ett par timmar.
    Otäckt, men ofarligt - se det som en liten varning vad som kan hända om du äter för fort exempelvis eller något man inte riktigt "tål" (ännu).

    Hoppas att du mår bättre nu!

    SvaraRadera
  2. Halloj.

    Jajamensan..de skall kännas sådär..iaf i början. Sen finns det de som har det sådär imånga år.

    Det är lite NDD..nära döden dumping..haha.
    De är långt ifrån sköna och det skrämmer bort en från maten.

    Men många vet inte att det inte enabrt är socker och fett..utan också beroende på hur man äter.

    Du är inte en mes..jag Vet hur de där känns..fy fasen..de är hemska. Man blir totalt utslagen.

    / Kram på dig. =)

    SvaraRadera