torsdag 18 juni 2009

Mat-besatt

Jag insåg för nåra dagar sedan att det här är min sista vecka på flytande kost. Efter totalt 4 veckor av nutrilett, soppor, vatten och lite fruktpuré ska jag ÄNTLIGEN få äta mat. Få TUGGA.

Så allt jag kan tänka på, och allt jag kan prata om är just: Mat.
Nära och kära börjar bli galna på mig, de tycker jag inte pratar om nåt annat just nu.

Jag kommer få äta knäckebröd!!! Så jag sitter & funderar vad för gott jag ska köpa som jag kan ha på knäckemackorna varje dag. Rökt kalkon och tomat står högt på listan ;)

Och jag kommer få äta kött, potatis, pasta och ris! OTROLIGT! Kebabsallad och Korv stroganoff fyller mitt huvud. Vad gott det ska bli!


Seriöst. Det här är självplågeri. Skjut mig någon!

Ps. Tog fram en liten burk jag hade i frysen med mammas stuvade spenat idag. Värmde i micron och åt försiiiktigt och långsamt. GUD VAD GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar