fredag 12 juni 2009

Illamående & svettningar

Jahapp. Nu kan jag inte längre stråla som en sol & prata om hur fint det här är. För jag mår skit. Jag har ont i magen, jag har yrsel, hela buken känns som en spärrballong, och jag mår otroligt illa efter bara 2-3 teskedar soppa/mat/vatten, och jag svettas i vågor som jag vet inte vad. Kort sagt: det känns som att jag har feber & är magsjuk.

Hade lite illamående problem en av dagarna på sjukhuset, men det gick över så fort jag fick igång tarmen. Och eftersom inga tabletter funkar, så sitter jag nu och äter katrinplommon ur en barnmatsburk.


Katrinplommon är för övrigt en utav de äckligaste sakerna jag vet. Men är man desperat så är man. Jag hoppas innerligt att jag kan återkomma imorgon med glada nyheter att magen mår bra igen!

Ps. Jag är hemkommen nu. Det är pluset, men eftersom jag mår så dåligt kan jag inte riktigt njuta av denna dag som borde varit en glädjedag =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar