torsdag 11 juni 2009

Glad

Idag fick jag veta att jag får åka hem imorgon, vilket passar mig perfekt. Känns som att det blir lagom med en sista dag här idag. Dessutom kan mamma hämta mig på sjukhuset, samt hjälpa mig att handla lite imorn, vilket hon inte hade kunnat idag.

Har just ätit frukost. Det gick liiite lättare idag, men inte så värst mycket snabbare. Hoppas lunchen går bättre också (jag har börjat H-A-T-A lunch och middag... äckliga vällingfärgade snusk-soppor... haha. nejmen varma soppor är svåra att få ner)

Hejdå


- - 30min senare - - - - -
Jag är aaaaalldeles för lättsåld. Igår sa sjukgymnasten att jag helst ska röra mig 1h till 1,5h per dag framöver. Och idag ser jag på TV shop ett dvd-träningsprogram kallat zumba. Hade jag inte varit så mörbultad hade jag dansat med till reklamen!

Får väl se.. kanske blir det lösningen för mitt motionsproblem? Det ser kul ut iaf.

1 kommentar:

  1. Jag har också kollat på reklamen för Zumba!! Verkar huuuur kul som helst, men man är säkert som du säger - lättsåld ;) Grattis till den genomförda operationen vännen :)

    SvaraRadera