söndag 21 juni 2009

Kroppen väger bly

Jag är naiv. Jag trodde inte det var någe farligt att ligga mycket still efter open, men herregud! Mina muskler är helt förtvinade (antar jag?) för det känns som att varje steg är att bestiga ett berg. Iof beror det nog mycket på det extremt minskade näringsupptaget, men mitt stillasittande har nog gjort sitt också...

Och idag MÅSTE jag verkligen ta itu med allt jag försummat.. Jag har ju gått runt och tänkt att jag är ny-opad och därför får strunta i att plocka undan, diska etc. Vilket innebär att allt har samlats på hög, och imorgon får jag besök så jag MÅSTE ta itu med allt idag.


Har ångest. har ingen ork eller vilja...

Dessutom har jag blivit läskigt trött. Om det också beror på mitt stillasittande & näringsupptaget vet jag inte.. men jag kan i princip gå och lägga mig för att ta en tupplur när som helst och hur många gånger som helst på dagen nu. Och ändå sova gott om natten sen! (!!!!)

Nej herregud Fattie! RYCK UPP DIG OCH GÖR DET DU SKA!

Känner mig inte såhär fet... men jag känner mig så tung! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar