måndag 22 juni 2009

Aj

Nu har jag hållit igång två dagar i rad. Mycket promenad, mycket plock å smått här hemma. I eftermiddag var jag så utmattad att jag somnade i soffan, så nu har jag inte ätit något mer sen lunchen än ett glas nyponsoppa... Så jag mår illa. Suck, får försöka tvinga mig att äta lite så magen blir gladare. Men det är svårt när man mår illa.

Dessutom har jag en jätteunderlig värk på bägge sidor om magen, över revbenen. Det kanske är träningsvärk, men jag är osäker. Önskar det kunde försvinna i vilket fall. Avskyr att ha ont just där, gör det tungt att andas.

Idag tog jag bort stygnen. Är skönt! Behöver bara tejpa såren en tid framöver nu. Ska ta bilder och lägga ut vid tillfälle, såren ser verkligen jättefina ut =)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ. Jag hatar att ha ont :(((

Ps. Nya favoritkäket: 1 skiva kalkonpastrami, 2 tomatskivor, 1 tunn skiva brie & 1 grovt knäckebröd. YUMYUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar