söndag 26 juli 2009

90kg :)

Jajjamen! Nu har jag äntligen nått ner till 90kg (egentligen 89.8kg.. men vem räknar? ;)) Och det firar jag med att ta nya bilder samt mäta hela kroppen igen (Måtten finns i högerspalten).

Jag hade egentligen inte tänkt lägga upp bilder förrän jag åtminstone nått 80kg... men nu gör jag det ändå. Hoppas bara jag inte får ångra det.








Jag ser faktiskt lite skillnad, men inte stor. Däremot blev jag glad av att mäta mig! Midjemåttet har minskat med 19cm (!!!) och annat har ju också krympt, men midjan var det jag gått och ojjat mig mest över :)

Så nu är första målet uppnått. Jag hoppas det inte dröjer alltför länge tills jag kan pricka av nästa också!

Ps. Omeprazolen funkar ganska bra. Magen känns fortfarande orolig och lite öm, men det där helt otroliga onda har försvunnit. Har fortfarande STORA problem med att få i mig maten dock :/

1 kommentar:

  1. o om du observerar en sak till på bilderna vännen!

    På de nyare bilderna står du lite mer mot dörrhandtaget, på de gamla mer i mitten av dörren - men det är ändå ett större glapp mellan magen o handtaget på nyare bilderna! :D

    VA ROLIGT!!!!!!!

    SvaraRadera