söndag 5 juli 2009

Jag kom på något

Jag kom på något, fast nytt är det väl inte kanske.

För det första har jag upptäckt ett enda bra sätt att ta mig igenom de jobbiga dagarna med magont. Det är alltid framåt kvällen det värsta magontet kommer, och då tar jag alvedon och lägger mig ner tills jag somnar, sen sover jag flera timmar och när jag vaknar mår jag oftast toppen. Hittils är det den enda metoden jag kommit på som faktiskt funkar mot magontet, men det ställer ju till det för nattsömnen dessvärre...

För det andra har jag blivit totalt besatt av nektariner, och det lustiga är att trots att de känns trådiga och skalet tar en himla tid att tugga så slinker dom ner alldeles utmärkt och gör mig varken illamående eller frammanar magont! NEKTARINER IN MY HEART!

Ps. Om 2 kilo har jag gått ner 10kg sedan open, och om 6 kilo har jag gått ner 20kg sedan min maxvikt! (Nuvarande vikt är 96kg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar