fredag 25 september 2009

Snygg med kläder - hemsk som naken...

På ett sätt börjar jag VERKLIGEN märka av skillnaden nu. Jag försöker kolla på olika bilder så ofta som möjligt för att verkligen pränta in att jag HAR blivit smalare. (skiljer 27kg på bilderna nedan)


Problemet är att jag tycker jag ser HEMSK ut som naken fortfarande. Visst, ryggen ser bättre ut, och låren ser bättre ut (från sidan) men framifrån ser jag helt... brösten hänger å börjar bli platta, magen ser lika FET ut (trots att den minskat med över 20cm eller nåt i midjan..) och den är alldeles gropig nu. Suck. För att inte tala om alla bristningarna som plötsligt syns mer än någonsin...


Sex är förvisso något privat man inte ska prata högt om... men det här börjar göra mig nervös. Halva grejjen med att gå ner i vikt är att hitta en kille, och därmed kommer nakenhet och sex in i bilden.

Hur i hela friden ska jag göra nu... Visst. Det finns säkert urfina/goa killar därute som kan älska mig och tycka att jag är vacker som jag är... Men tanken på att klä av mig naken och veta att möjligheten finns att jag får se besvikelse i killens ögon (finns iof ingen kille ännu... men den dagen det händer..) känns så outhärdligt.

MED kläder har jag börjat känna mig dösnygg nu. Så hur ska jag göra för att känna mig snygg naken? Jag ska försöka prova sexiga underkläder till att börja med iaf... men det känns helt hopplöst.

Haha jädrars vilket intimt inlägg det här blev.. men det är ju därför jag skriver anonymt. För att kunna ta upp VADSOMHELST. Som detta t.ex...

6 kommentarer:

  1. Skitbra jobbat först och främst. Känner igen mig i det du skriver också. Men jag har insett att MÅNGA har bristningar och inte superfasta bröst så jag tycker inte du ska vara nervös.

    Har sett så många nakna kroppar i mitt jobb så jag har börjat inse att jag är normal och inte ser konstig ut! :)

    SvaraRadera
  2. Men gu vad du e duktig! Å vilken skillnad på bilderna! Nu ser du ju smal ut...tänk hur du kommer se ut när du e i mål!!!=) Förstår att du känner dig HOT!!! Å va ja längtar till min op nu!

    SvaraRadera
  3. Gud vilken skillnad! :) måste kännas så himla kul.

    Oroa dej inte för killarna, de älskar oss som vi är ;) jag lovar dej, om du själv tror på dej så kan du få många killar att svimma (av åtrå!)

    Ha de fint!

    SvaraRadera
  4. Det enda du kan göra är att jobba med självkänslan. Det ligger hos dig själv. Lär dig att älska din kropp. Mitt tips är att öva på att ge dig själv komplimanger. Stå framför spegeln! Dag för dag blir självförtroendet bättre. På så sätt går man från att vara missnöjd till att acceptera sig själv och älska sig själv för hur man ser ut. Så när du kommer ut ur duschen, släpp handduken och begrunda din kropp. Och även att du inte gillar vad du ser idag så kommer du göra det med tiden. Inget händer över en natt. Sist men inte minst, bra jobbat! ;)

    SvaraRadera
  5. Jag förstår dig och samtidigt som jag tycker du ser otroligt vacker ut och jag personligen inte ser de bekymmer du ser i dina bilder kan jag väl tänka mig att jag sett dom om det varit på mig.. Med detta sagt menar jag att vi lätt dömmer oss själva för hårt! Du är duktig och du jobbar på, dessutom om det verkligen skulle krisa kan man operera bort överskottshuden senare. NU ÄR NU och du är såååå duktig!

    SvaraRadera