torsdag 24 september 2009

Matansvar & kläder

Oftast vet jag knappt vad jag ska skriva här, för nu när det går bra att äta typ vadsomhelst (tillochmed vitt bröd) och jag är mer ute på äventyr (alltså inte lika inaktiv) så finns det ju inte så mycket att uppdatera kring.

Jag har dock klippt av mig håret och blev jättenöjd. Min hals har faktiskt blivit smalare ser jag nu. Och utöver det så är det plötsligt KUL att prova kläder... vilket svider som tusan i plånboken. Och sist men inte minst måste jag lyckligt nog dra slutsatsen att det faktiskt spelar roll vad jag äter! Efter helgens synder så var jag skitdum och köpte en pizza jag ätit av i några dar (haha, är sanslöst vad länge en pizza räcker numera!) och jag har inte gått ner ett endaste hekto på 1,5 vecka nu!


Och lustigt nog är jag inte ledsen, utan snarare glad. Detta betyder ju att JAG måste kämpa, och att operationen inte kommer räcka som snålskjuts. Så den dagen jag landar på min målvikt kommer jag veta med mig att JAG gjort halva jobbet iaf! Nu blir det grovt bröd och keso framöver!

Ps. Just för att plånboken svider så illa ska jag nu resa på arslet och börja rensa ur garderoberna. Har faktiskt mängder med kläder som varit för små i flera år, är dags att leta reda på dom nu och slänga ut de stora tälten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar