måndag 26 oktober 2009

Mer ork

Veckan som varit har jag stått still i vikt, och jag ser fortfarande ingen förändring på vågen, men jag hoppas det släpper den här veckan.

Vet inte om jag nämnt detta tidigare men OJ vad mycket mer ork jag har nu när de där 33kilona är borta! Saker jag bara hade pustat å stönat åt, för att sedan skjuta upp i all evighet gör jag i en handvändning nu!

Får jag bråttom till bussen så springer jag, när jag har långtråkigt slår jag på hög musik och dansar tills jag inte kan andas... det enda jag fortfarande är lika dålig på är armstyrka. Den är typ obefintlig... men ORKEN! Åh denna underbara ork jag har fått!

Iof är jag jättesömnig och seg hela dagarna, men när jag väl gör något går det hur bra som helst!

Det känns fantastiskt. Som om jag fått en helt ny kropp. Och då har jag ändå 12-15kg kvar att gå ner.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag hittade din blogg idag på långa vägar och jag har en liten fråga till dig. Hur mycket har denna op kostat dig?

    SvaraRadera