måndag 12 oktober 2009

Tråkigt att äta

Mitt nuvarande i-landsproblem. Jag är ofta SUGEN på mat, men när jag väl äter den så smakar det inte som jag föreställt mig. Därav har jag slarvat som tusan... lever mest på lingongrova och nudlar ungefär (för att det är enkelt och går att fixa snabbt). Suck.














Åt nyss lunch bestående av ½ skiva lingongrova med leverpastej och en knorr vie till. Kändes som vettig mat. Fast guuud vad trött jag börjar bli på allt bröd. Man kanske skulle börja prova knäckebröd igen?

Det gnager i huvudet på mig lite... eftersom jag ändå inte bryr mig speciellt vad jag äter så kanske jag skulle utnyttja det på något sätt? Filmjölk med blåbär, grovt bröd med köttpålägg, kyckling med grönsaker...

För första gången i mitt liv så tycker jag inte vitt bröd, pasta, ost osv smakar gudomligt. Jag äter lika gärna ett knäckebröd som en liten bit pizza. Helt rubbat, men antagligen bra. Undrar om det bara är en period som går över?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar