onsdag 18 november 2009

LYCKA

Jag uppdaterar bara vikten här på bloggen en gång i veckan, men jag väger mig varenda morgon egentligen (det är för att jag ska ha koll på ifall jag plötsligt stannar i vikt, eller rentav skulle börja röra mig åt fel håll. Har t.ex märkt att varenda gång jag äter pizza så stannar jag i vikt eller går upp 1kg i 2 eller ännu fler dagar)

OCH IMORSE VISADE VÅGEN 75,0kg!!!!!

Detta känns helt otroligt... Jag minns faktiskt sist jag hade den här vikten, det var när jag började första året på gymnasiet. Jag kände mig hyfsat snygg, men var jätteorolig att alla skulle tycka jag var tjock.

Om bara 5 kilo kan jag ta nya mått och bilder! JIPPIE!!!

(Jag kommer bli så ofantligt ledsen ifall vikten gått upp 0,5 eller 1kg tills söndag...)

1 kommentar:

  1. Det jag ser som största lyckan, är nog att kunna rida igen utan att hästen under mig skall gå av ;)) Gillar skarpt din blogg//Kram kram

    SvaraRadera