fredag 18 december 2009

Svettas < Fryser

Hela mitt liv så har jag haft problem med att jag svettats så mycket. Har alltid haft ångest för att skaka hand med främmande folk eftersom jag varit rädd att de ska äcklas av min handsvett osv. På somrarna har jag svettats så förfärligt att jag inte velat gå utomhus överhuvudtaget (för jag var rädd att folk skulle äcklas av min lukt...)

Men nu, sen 1-1,5 månader sedan så är det raka motsatsen med mig! Jag fryser så mycket att jag ibland duschar i skållhett vatten 2ggr om dagen bara för att få upp värmen. Just i detta nu sitter jag med dubbla sockar, långkalsonger + tjockbyxor och två tröjor, men likförbannat fryser jag!

Först trodde jag det var fel på värmen i min lägenhet.. men
jag har märkt att när andra nästan svettas i en bil eller ett rum så fryser jag.



Detta är lite på gott och ont... ångesten över handskakningar har försvunnit, men att frysa dygnet runt är inget hit heller.

1 kommentar:

  1. Samma här. Jag fryser så hysteriskt och speciellt på kvällen. Idag har jag varit till en tjej som håller på med kinesologi och ska se om lite kinesiska örter kan hjälpa. (har hjälpt mig tidigare mot annat som vårdcentralen inte klarat)
    Så, håll tummarna!

    SvaraRadera