fredag 28 maj 2010

Min fina doktor

Var hos min läkare igår och vi bokade in en ny tid den 8 Juni (känns passande.. min ettårsdag som opererad ju! haha). Då ska hon hjälpa mig att ta lite kontakt med sjukhuset jag opererades på angående årskollen, samt ska hon bedöma om min hud på bröst och mage behöver åtgärdas.

Jag förstod det som att: hon avgör om det KAN behövas åtgärdas, och i så fall skickas jag vidare till en kirurg för slutgiltig bedömning.

(Klicka på bilderna för att se i större format)



Jag har en underbar läkare, hon kramade om mig och sa "Du vet Fattie, vi ska hjälpa dig med precis allt du behöver hjälp med" och det gav mig en nostalgikick... Jag var ca 16 år och grät inne på hennes kontor, varpå hon gav mig en kram och lovade att hjälpa mig med mina viktproblem. Nu, 6 år senare så har jag inte viktproblem längre, delvis tack vare henne.

Nu ska jag ha en underbar fredagkväll! Hoppas ni alla också får en trevlig fredag!

5 kommentarer:

  1. Åh, jeg er så glad! Det er så fint å se at alt ordner seg for deg :)

    SvaraRadera
  2. åh så spännande!! Berätta allt sen!! Jag är sjulv inne i en svacka angående huden just nu..hmm...mår inte alls speciellt bra idag....men det är bara det dåliga självförtrodnedet som tittar in i mitt liv med sitt fula tryne..blir nog bättre.. kram kram fina du

    SvaraRadera
  3. Härligt att det verkar gå så bra för dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag snubblade in på din blogg och jag måste säga DEN ÄR ALLDELES FANTASTISK!!!

    Snubblade in gjorde jag för att jag googlade på frisyrer & dubbelhaka ;-) och när jag väl började läsa kunde jag knappast sluta.

    Jag kommer definitivt återkomma till din blogg och jag vill bara passa på att önska dig lycka till med din otroliga kamp och säga att jag håller tummarna för dig när du pratar med doktorn om framtiden.

    SvaraRadera
  5. underbar blogg! hoppas du får hjälp med den där huden?

    jag står själv i valet om en gp operation eller inte :/ finns mycket jag skulle vilja frååga dig eftersom vi är i samma ålder!!

    SvaraRadera