måndag 7 februari 2011

HTML hit och HTML dit

Hej på er!
Jag kämpar fortfarande på med bloggens nya design. Känner att motivationen danar lite mellan varven, men det går framåt så sakteliga.

Snabb update om Fatties tillstånd:
Min kära Björnkille lyckas släpa ut mig på skogspromenader och jag skriver ner framstegen (ska försöka få in det i bloggen på något vis). Vi har även börjat få in mycket bättre matvanor i form av stadig frukost varje morgon och ordentliga lagade mål mat. Godis och chips har vi varken ätit eller köpt hem sedan jul!

Jag började ju tröstäta i somras och mitt gamla ätbeteende återvände ju med full styrka, så jag gick upp från 56,5kg i somras till 64,5kg nu i vinter..! Är nere på 58,5kg igen, jag tackar sambons envisa promenader och godisstoppet för detta!


Tänkte fråga vad ni vill läsa om? Har ni några önskemål på vad jag ska blogga om? Känner att huvudet är så fyllt av tankar på HTML att jag har total idétorka när det kommer till att blogga...



Så.. önska inlägg! Ställ frågor! :)

/Fattie

4 kommentarer:

  1. Nyttiga matrecept
    Fatties historia
    fler bilder på hur din kropp förändrats,sen sist


    :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker din blogg är bra som den är. Du ska ju skriva om det som är du och inte vad vi vill. Jag läser din blogg för att det är om dig.... I början så tittade jag mkt på dina bilder - de peppade mig att fortsätta och gör även nu när jag är opad. För jag vill också bli av med alla mina extra kilon och är på god väg men har en bit kvar. Dina ord är kloka, roliga, deppiga, äkta och just så som livet är. Det är det jag vill läsa om.

    KRAMEN i

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag hittade din blogg idag och har läst en hel del i den. Det jag önskar av dig är att du slutar älta. Älta inte längre det som har hänt.
    Du kan inte ändra på det som har varit. Det går bara att ändra på det som komma skall.
    Det du har makten att göra är att välja hur du hanterar dig själv när saker och ting händer.

    Du får skriva om vad du vill. Precis vad du vill det är din blogg.

    SvaraRadera
  4. Svårt att önska något i en blogg som din, då dina inlägg så mycket handlar om dina tankar och reflektioner om hur vardagen behandlar dig... Men när du orkar fortsätta skriva om din (Fatties) historia så kommer jag läsa med spänning. Kram på dig!

    SvaraRadera