lördag 12 februari 2011

Sommarlängtan

SÅDÄR! Vad tycks om den nya bloggdesignen? Precis ALLT finns kvar, det är bara om-möblerat och allt stökigt som tidigare fanns i sidospalterna finns numera att finna under flikarna (kategorierna under "stranden").

En sak började jag dock grubbla över när jag pillade och möblerade om, och det är att jag egentligen har ganska få "Extra intressanta inlägg" ihopsamlade. Har ni något speciellt favoritinlägg eller liknande ni tycker förtjänar en plats bland de extra läsvärda inläggen?

Och bara för att jag är på ett så otroligt glatt humör bjuder jag på en dagsfärsk bild!


Första bilden togs av en vän under en filmkväll. Vi diskuterade feta armar, och jag försökte bevisa för henne att "ingen kunde ha så osymetriska armar som jag" genom att hålla armen på det där viset. Syftet var att visa hur smal underarmen var mot överarmen.

För att återgå till designen (ursäkta tjatet, men jag är så glad åt att jag äntligen fick till den), så ska den förstås påminna om en varm dag på stranden. Varför? Jo för att jag har nog aldrig i mitt liv börjat längta efter sommarn redan på tidiga hösten som jag gjort detta år!

Jag vill ha solsken, promenader på stranden, fruktsallad med kaffe på kaféer och kunna springa runt i shorts!

Sommarn som var, var både den värsta och bästa i mitt liv. Jag var en hemsk och egoistisk människa som utnyttjade SommarKillen bara för att inte behöva vara ensam, jag hittade min bästaste vän någonsin, en riktigt syster/tvillingsjäl som gett ordet vänskap en helt ny innebörd, jag lärde känna BjörnKillen (riktigt fina minnen även om de är få just ifrån sommaren), jag tog på mig en bikini och solade PUBLIKT för första gången sen jag var typ 15år... och mycket mer.

Med det sagt.
Godnatt alla :) Nu kommer jag sova supergott!

Ps. Fick en förfrågan om nyttiga recept... Jag har inga egna recept direkt, och fram tills ganska nyligen har jag fuskat mycket med matlagningen, antingen köpt halvfabrikat eller ätit matlådor från mina föräldrar. Men jag arbetar på ett kommande inlägg om mina olika varianter av frukostar och mellanmål.

10 kommentarer:

  1. Hur får man till flikarna? Jag har försökt läsa mig till det men fattar ingenting... Det blev väldigt snyggt med nya designen!!

    SvaraRadera
  2. Jättefint nytt utseende på bloggen och det är lätt att finna om man vill gå tillbaka och se något.
    Inspirerande blogg för mig som bara har kommit en del av min viktresa, opades 4/10-2010 och har gått ner 34 kg.... har väl 15-20 kg kvar, fast jag är mer än nöjd om jag går ner 10 till :o)

    Du har gjort ett jättejobb med både vikt och blogg :)

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Åh, vad härligt det känns att komma in här! =D
    Nu började jag också längta efter sommaren. Men jag är glad att den är ett tag kvar tills dess. Måste få igång mina bra matvanor och motionsvanor igen innan dess. Annars kommer jag inte i min bikini =P

    SvaraRadera
  4. Tycker att designen vart jättebra! :) Och vilken skillad på bilderna då!! Föröstår att folk tittar en extra gång för att se om de verkligen är du...

    SvaraRadera
  5. FINT! Gillar designen, jag längtar också till stranden och det faktum att man kan komma i en bikini flera storlekar mindre än förra sommarens ;)
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  6. Tack för svaret! Så långt kom jag också när jag testade häromveckan, men hur katten får man dit flik 2 och 3 osv? Det är det jag inte förstår. Du svarade i alla fall i rätt blogg :)

    SvaraRadera
  7. Jag vill också vet hur du fick till flikarna???? Vill ha det i min nya pysselblogg men får inte till det.

    JÄTTEFIN blev det ju häri! Vilket jobb du måste gjort.

    KRAMEN i

    SvaraRadera
  8. Tack igen, har lagt upp en flik nu. Men så besviken jag blev när allt kommer i "samma inlägg". Blir lite jobbigt om man har massa recept... Men jag skall klura vidare, kanske behåller jag min receptblogg och bara lägger länkarna på den sidan. Får se. Tack i alla fall för hjälpen!

    SvaraRadera
  9. Fin design!
    Sommaren närmar sig alldeles för sakta, vill ha värme och soool!!
    Vilken fantastisk skillnad på dig då och nu! Kram

    SvaraRadera