torsdag 19 februari 2009

Stack hål i min lyckobubbla

Blev uppringd av en 'sköterska U' idag som på sätt å vis stack hål på min lyckobubbla. Diabetiker o de med högt blodtryck går före alla andra (inget jag egentligen tycker är fel, tvärtom), o jag blir bara inringd om någon blir sjuk precis innan op, om de ångrar sig så ringer de inte mig tydligen. Det var ju synd. Det positiva var att hon sa att jag FÖRMODLIGEN skulle opereras innan sommaren, men att hon inte kunde veta säkert. Jag vet inte vad jag ska känna.. det kanske är lika bra.

Hon berättade att jag skulle flyta i två veckor innan op.. det kom som en chock eftersom jag tidigare blivit tillsagd att jag skulle slippa flytet. Plötsligt oroar jag mig väldigt faktiskt. Jag har ju inte klarat en pulverdiet mer än 3 dagar de senaste femtioelva gångerna jag försökt.. hur ska jag klara det nu?!

Suck.. jag känner mig så tom och besviken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar