torsdag 12 mars 2009

Bråkig mage och korvfingrar

Idag var ännu en såndär konstig dag. Jag var så hungrig att jag trodde att jag skulle dö. Men när jag väl äter så mår jag illa och känner mig alldeles sprängfylld efter bara en liten portion?! Sen mår jag illa i flera timmar efteråt.

En annan dag åt jag tre STORA portioner mat, och lagom tills jag lade ner besticken så började min mage att kurra. EFTER TRE PORTIONER REJÄL MAT?!

Seriöst.. jag ber till Gud att det blir ändring på 'känseln' i min mage efter open. Det här börjar göra mig vansinnig.

Ps. Kom bara att tänka på..

Jag saknar nästan mest mina händer och min hals (från när jag var smal). Mina smala långa fingrar som jag kunde ha vackra ringar på. Eller min smala hals som jag kunde ha fina halsband runt.

Nu ere dubbelhakor och korvfingrar som gäller... ):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar