lördag 21 mars 2009

Varför inte en tjockis?

Jag insåg att jag kanske låtit lite elak och vidrig när jag skrivit att jag inte skulle vilja dejta en fet kille... Tänkte göra ett försök att förklara mitt resonemang:

För det första..
Att bli tillsammans med någon som har lika dåliga eller rentav sämre vanor än mig själv skulle förmodligen krossa mig. Jag är en människa som väldigt lätt blir neddragen, och mår därför bäst av att umgås med människor som är hälsosammare än mig själv.

För det andra..
Har övervikta människor ofta självförtroendet i bottnen. Därav lär det bli mycket självömkande och gnäll, något jag inte klarar av i för stora mängder. (Jag vet att detta är sån enorm dubbelmoral... men å andra sidan gnäller jag om min vikt HÄR - anonymt, just för att skona familj och vänner från för mycket gnäll).

För det tredje..
Så finner jag sällan feta människor fysiskt attraktiva. De jag finner mest attraktiva är normalviktiga eller mulliga killar.

Tillsist vill jag nämna att undantaget för mig heter Jorge Garcia. Världens goaste Hugo från lost serien. Han skulle jag nog kunna tänka mig att dejta! YUMYUM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar