måndag 25 maj 2009

Flytet har börjat

Det är dag 1 på flytet och jag tycker redan det är besvärligt. Inte att det är äckligt eller så, bara att jag hatar att ha en kurrande mage. Tror nog jag kommer fixa det här faktiskt.

Min sista måltid var fantastisk:

Först fick jag en entrédrink.
Den hade exotisk smak och pappa hade stoppat
i en massa jordgubbar & apelsinbitar.

HUVUDRÄTTEN:
Kycklingbröst m. friterad klyftpotatis
Marinerad & stekt, serverades med broccoli,
minimorötter & rödvinsås gjord på grädde
& kantareller

DESSERTEN:
Friterad camenbert
med varm hjortronsylt, friterad
persilja & jordgubbar med grädde

Kan inte fatta att jag ska opas om två veckor? Jag kan inte greppa det. Känns overkligt. Men gud vad lycklig jag är! ÄNTLIGEN äntligen äntligen!

Ps. Man kanske skulle köpa sig en redit snygg våg så det blir riktigt KUL att väga sig sen? ;)











Pps. Jag hade slutat röka innan jul... men råkade hamna i rökträsket igen. Så nu har jag köpt Champix (en receptbelagd men VÄLDIGT VÄLDIGT bra medicin som hjälper när man ska sluta röka/snusa). Och mitt rökstopp blir Måndag 1 Juni. 8 dagar innan min op. Allt i mitt liv ska bli till det bättre nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar