torsdag 9 juli 2009

Bråkig mage igen

Jahapp. De senaste dagarna upptäckte jag att varenda gång jag åt något så kunde jag för det första inte ens få i mig hälften av vad jag brukar äta, och för det andra så fick jag EXTREMT illamående efteråt som tog flera timmar att gå över. Jag förstod inte riktigt varför förrän igår då jag efter 1/3 banan låg och kved i soffan i över 3 timmar.

Dundermegaultra förstoppning.

Detta är en av anledningarna till att jag är anonym, för sånt här tycker jag är viktigt att nämna (samt att jag bara måååste få ventilera mina känslor och vad som händer nu efter open), men samtidigt är tarmvanor inget jag vill prata öppet om...

Men tack och lov har jag äntligen lärt mig hur jag ska råda bot på denna situation, då det hänt flertalet gånger nu. Först tar jag microlax, och 1-2 timmar senare tar jag två påsar movicol.

Det negativa är att jag idag nästan är rädd för att äta. Rädd för att få sådär ont och må sådär illa... Så hittills under mina 2½ vakna timmar har jag bara fått i mig 1 riskaka och 1 nektarin...

Hoppas modet infinner sig. För såhär lite kan jag inte äta helt enkelt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar