fredag 10 juli 2009

Illamående

Gud vad less jag blir. Oavsett om jag äter kött, potatis eller pasta, eller bara ett litet mellanmål i form av en frukt så mår jag illa nu :(

Jag fattar verkligen inte vad jag gör för fel...


---några timmar senare----

Nu är illamåendet borta. Lustigt nog gick det över när jag åt lasagne (!) av alla saker...

Det känns faktiskt förjävligt att jag mår dåligt så många dagar, och att jag gnäller så mycket. Jag tappar ju lusten att prata med vänner och familj, jag vill inte umgås eller hitta på saker heller. Jag vill bara ligga på min soffa framför tv:n för då behöver jag inte bry mig om att inte klaga, eller att hinna till toaletten i tid. Sucksucksuck. Och jag som egentligen älskar att umgås och hitta på saker :(

Men min mamma som gjorde en liknande op för typ 17 år sen har sagt att hon mådde dåligt JÄTTELÄNGE efter sin op, hon spydde bland annat så fort hon åt något under flera månaders tid och sånt där. Så kanske har jag det i generna... att en magoperation är väldigt besvärlig i början (eller de första månaderna..).

Nåja. Nu ska jag fira min glada mage genom att städa lite :P Något jag inte kunnat göra ordentligt idag eftersom magen krånglat så mycket att jag varit sängliggandes större delen av dan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar