torsdag 23 juli 2009

BUHUHU SYND OM MIG!

Skit också...
Dagen började bra men slutade riiiktigt illa. Har inte ätit något konstigt alls, tvärtom, ätit väldigt bra idag. Har en stickande, molande smärta i magen... Börjar starkt misstänka att jag fått magsår.

Har haft den här smärtan länge, men de senaste dagarna har den tilltagit. Och idag accelererade den ofantligt. Timme för timme har magen gjort mer och mer ont.

Då är frågan.. ska jag ringa en läkare imorn, vänta på att få en tid, förklara symptomen och hoppas att de sticker ner en kamera i halsen på mig för att verkligen grundligt kolla efter....
Eller ska jag bara skynda till närmsta apotek och leta efter medicin mot magsår?

För det här är värsta gången hittills tror jag. Det spelar ingen roll om magen är tom eller fylld (jo iof, om jag ätit så mår jag dunderilla ovanpå smärtan)..

Jag bara måste göra något. Just nu funderar jag på att ta en tradolan och se ifall det hjälper, men det kanske bara är dumt och förvärrar?

ÅH JAG BLIR GALEN.
Här har jag hållit modet uppe och tänkt "du går ner i vikt. Tänk på det! Du går iaf ner i vikt!! Tänk på något annat. Det onda går över. Du går ner i vikt"
Men just nu vill jag bara grina och allt jag kan tänka är "Ajajajajajajajaj....."

Nej banne mig. Nu ska det drickas movicol, tagas knark-värktabletter och sen ska jag be till Gud att jag somnar, för jag står inte ut.

BUHUHU SYND OM MIG!

Ps. Jag trodde VERKLIGEN den här dagen skulle bli bra. Men inlägget nedan känns ju som ett jävla hån mot hur den blev....

1 kommentar:

  1. vet inte hure ligger till, men kanske har du för mycket magsaft i förhållande till hur mkt mat du får i dig som behöver magsaften för att förvandlas? Ring sjukvårdsrågivningen! 1177 //L

    SvaraRadera