söndag 19 juli 2009

Det enda jag saknar

Har kommit på att det bara finns en enda sak jag tycker är synd att jag inte kan äta, och det är mjukt bröd. Förvisso är jag inte speciellt förtjust i mackor, utan det är bröd MED mat jag saknar.

Korv i bröd, kebab i bröd, tacos med mjukt bröd etc.
Det skulle inte ens behöva vara ljust bröd, jag skulle bli lycklig om jag kunde äta en korv i fullkornsbröd som det är nu!

Men men. Jag går ner i vikt iaf.

Ps. Skönt att viktminskningen är så jämn varje vecka -än så länge. Nu väger jag lyckliga 92kg, och om jag gått ner till 90kg nästa vecka så ska jag ta nya mått över hela kroppen, för då har jag gått ner 20kg sedan min maxvikt!!

2 kommentarer:

  1. Jag vill OCKSÅ gå ner i vikt! Väntar på mina shakes nu jag... fan va det dröjer. Jag hoppas att de kommer typ... imorrn, kanske e för mkt att önska sig, men jag skulle vilja börja min lediga dag på tisdag lr nått :D //Kram L

    SvaraRadera
  2. Svar till L: Du KOMMER gå ner i vikt! Dessutom har du inte lika långt som jag :)

    SvaraRadera