onsdag 22 juli 2009

Saker att drömma om

Det finns ganska mycket jag hoppas på, eller rättare sagt: DRÖMMER OM. Den här operationen kommer förhoppningsvis med tiden ge mig ett självförtroende igen, och en kropp att glädjas åt...

Jag drömmer om att kunna....

..Sova i något såhär sexigt


..Använda ringar igen utan att fingrarna ser ut som korvar


..Gå i linne utan att skämmas över mina armar


..Göra något vackert med håret (ex, hårförlängning)



Jag vet att jag egentligen skulle kunna göra det sista redan nu.. Men jag har provat syntethårförlängningar och.. jag blir inte glad. Min kropp är så otymplig och håret hamnar ivägen och fastnar mellan armen å brösten osv hela tiden... Dessutom ser jag fortfarande lika fet ut.

Nej. Det blir istället ett kul lyft med hårförlängning den dagen jag gått ner ordentligt i vikt!

Nu ska jag lägga mig och drömma lite mer.

1 kommentar:

  1. Så blev det inte, istället blev det kort och SKITSNYGGT!! :D

    SvaraRadera