fredag 21 augusti 2009

Allmänt gladare?

En del har börjat påpeka att jag är allmänt gladare sen jag börjat gå ner i vikt, och jag skyller inte ifrån mig på andra eller annat längre, utan tar ansvar för det jag gör fel. Det känns skönt, för själv har jag inte tänkt på ifall mitt beteende ändrats.

Jag tycker däremot att jag har mycket att vara glad åt numera. Idag vägde jag 85,5kg, så det går neråt sakta men säkert och det är jag glad för! Och nu en halv vecka framåt har jag en del att sysselsätta mig med, vilket också känns skönt/kul :)

Det eeeenda negativa är att magen börjat "mola" igen. Är osäker på orsaken, men sålänge jag inte blir sängliggandes tänker jag inte förstora upp det eller gnälla över det.


Life is nice.

Ps. Jag hoppas/drömmer alltmer om att faktiskt bli SMAL... i början av detta försökte jag rikta in mig på att hoppas att jag skulle hamna på 70-75kg.... men nu hoppas jag verkligen verkligen att jag kommer ner till 60kg.. Tänk att få bli smal igen......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar