tisdag 4 augusti 2009

Belöning?

Har ju hört av många att det är bra att belöna sig allt eftersom man går ner. Kläder tycker jag fortfarande inte känns roligt, är nog 3-6kg kvar tills jag ens kan tycka det är LITE kul med nya kläder...

Men något jag fick ge upp i samband med op var min tungpiercing. Den hann läka igen under dagarna på sjukhuset. Så nu funderar jag på att göra om den, för gud så jag saknar den...

Dessutom skulle ju det passa bra nu med tanke på att jag inte äter tuggmat för tillfället.

Nattens sug: Isglass/sorbet. Inte såndär sliskig jättesöt med typ hallon eller jordgubbssmak, utan SYRLIG, typ lime/citron eller liknande. Undrar ifall det finns någon form av light-citron-sorbet i frysdisken på ica?


Ps. Fröken L. Du inspirerar till mycket i mitt liv. Envishet, tålamod, kämparglöd, goda tips på nyttig mat etc. Bara för att Fröken F fick mig att bli sugen på träning ska du inte ta illa upp, jag snappar upp olika saker från olika människor. VEM var det som fick mig att börja äta fiberhavregrynsgröt??? Jusste ;)

2 kommentarer:

  1. SIA har en sorbet som är syrlig, citron/kaktus (eller om det är lime?). Förvisso inte light, men tro mig, den är syrlig och gooood!
    Prova den! :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack Lina för tipset!! Ska definitivt köpa en sådan och prova :)

    SvaraRadera