onsdag 5 augusti 2009

Platå och drömmar

Jag TROR jag hamnat på en platå. Snart har halva veckan gått och jag har inte ens gått ner 0,5kg. Jag TROR det beror på att jag äter så dåligt och näringsfattigt just nu. Så jag försöker komma på en lösning... Ska kolla med apoteket ang. proteinpulver, och kanske köpa sånna där nyttiga frukt/grönsaksshots? Typ knorr vie. HÄR SKARE ÅTGÄRDAS BANNE MIG! Bara för att jag inte kan tugga mat just nu behöver jag ju inte dabba mig fullständigt.


Och nu måste jag berätta att trots att jag aldrig är sugen på varken godis, kakor, snabbmat, läsk etc, så DRÖMMER jag att jag frossar i just detta nästan varenda natt. Hamburgare, pizza, pommes, godis och framförallt choklad. En natt drömde jag att jag blev som hypnotiserad av chokladdoft, och letade mig fram till en soptunna där någon slängt chokladbakelser. Och gissa vad jag gjorde? Jo jag dök ner i soptunnan och började glufsa i mig dom (!!!). Men så fort jag vaknar försvinner suget.

MYCKET skumt. Det är som om mitt undermedvetna fortfarande tror jag är en fånge under mitt begär? Begäret jag tycker har försvunnit!

Haha. Nåja, jag tänker vara glad och lättad så länge allt det där stannar i DRÖMRIKET. Men visst, lite rädd är jag att sötsuget kommer återvända med en smäll när jag minst anar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar