söndag 9 augusti 2009

Trist

Suck suck suck. Knappt 1kilos viktminskning den här veckan... Förstod väl iof att jag inte kunde gå ner 2kg i veckan hur länge som helst, men det känns trist ändå.

Det är inte så mycket nytt i min värld.. tar jag inte omeprazol börjar det sticka och ömma i magen, det går inge bra när jag provar lättuggad mat (typ potatismos å köttfärssås), så jag dricker drickyoghurt, knorr vie, axa proteindrink och försöker vara duktig helt enkelt.

Väger 87,5kg idag, längtar tills jag hamnar under 80kg... har inte vägt det sedan jag var 17 år!

Vet att jag egentligen borde vara tacksam och lycklig för vartenda kilo jag går ner.. menar, jag har ju faktiskt gått ner över 20kg nu. Men jag kan inte riktigt vara glad ändå. Jag är så livrädd för att inte gå ner tillräckligt. Har jag 20kg kvar att gå ner efter första året som opad så kommer jag vara helt förtvivlad.

Urk vad otacksam jag känner mig ikväll. Bäst jag slutar gnälla här och gör något annat för att skingra tankarna.

Jag VISSTE att jag skulle bli såhär negativ så fort viktminskningen saktade ner! JAG VISSTE DET! Skit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar