måndag 14 september 2009

Kort hår vs dubbelhaka?

Jag har plötsligt börjat fundera på att klippa kort frisyr. Mitt hår har ju ändå börjat falla av så en kort frisyr kanske vore en bra lösning?

Har varit sugen på kort hår i två år nu, men mins hals har alltid hindrat mig. Jag HATAR min hals.. och kort hår framhäver ju faktiskt halsen.

Tog en bild precis nu och jämförde den med när jag vägde 107kg.
107kg till vänster - 83kg till höger.

Ska jag våga klippa håret kort? Halsen ser ju liite finare ut nu..
Hm... beslutsångest!

Ps. om 4kg blir jag medlem i 70klubben! Åh.. jag LÄNGTAR!!! Har inte vägt under 80kg på fyra år!!

2 kommentarer:

  1. Självklart ska du klippa dig kort!!
    Din hals är ju jätte fin nu, du måste ju ändå se denna otroliga skillnad...??!!?
    Jag röstar på klippning!! :-)
    Jag är en tjej som själv väntar på en operation, kul att se att det går så bra för dig!!
    Sköt om dig! //Linda

    SvaraRadera
  2. OJ JEKEL VILKEN SKILLNAD! gud va fint. jag blir så otroligt peppad när jag ser bilder på dig! hoppas att jag kan peppa dig också!!! det vore underbart att få se att du kommer under 80kg!!!! :D:D

    SvaraRadera