torsdag 1 oktober 2009

Minus 30kg idag!! HELKROPPSBILDER!

Åååh vilken lycka!!! Steg upp på vågen imorse och upptäckte till min stora lycka att jag vägde 80kg!! JAG HAR GÅTT NER 30KG FRÅN MIN MAXVIKT!!! Detta firades självfallet med att ta nya bilder och mäta kroppen på nytt (:

(Klicka på bilderna för att se i större format)





Jag har även gjort helkroppsbilder där tre bilder visas, så man ser hur jag krymper succesivt.
107kg - 90kg - 80kg FRAMIFRÅN <---klicka på länken
107kg - 90kg - 80kg FRÅN SIDAN <---klicka på länken
107kg - 90kg - 80kg BAKIFRÅN <---klicka på länken

Och måtten dyker snart upp i högerspalten här på bloggen! Ska fixa det alldeles strax!

Ps. firade lite extra genom att prova skinnyjeansen jag fick av min syster. DOM SITTER SKITSNYGGT! Jag kan sitta på huk o allt i dom (mitt test för jeans, kan man inte sitta på huk är dom för små). Så nu känner jag mig lite extra snygg ;)


- 1 timme senare -
Nu finns de nya måtten i högerspalten! Satte mig och räknade lite...
När jag gått ner 20kg så hade jag totalt minskat 96cm över hela kroppen, och nu hade jag minskat ytterligare 83cm över hela kroppen...
Jag har alltså TOTALT minskat 179cm över hela kroppen! SHIT!

4 kommentarer:

  1. FYFASIKEN VA DU ÄR BRA!!!!!! gratttiiiissss :D:D:D:D:D

    SvaraRadera
  2. Väldigt imponerande :) och motiverade. Hittade just din blogg och jag kan säga att jag kommer tillbaka :)

    SvaraRadera
  3. Jag är så stolt över dig, vet du det? Du inspirerar alla som kommer att snubbla över den här bloggen :) Puss Louise

    SvaraRadera