söndag 29 november 2009

Ett lyft

Jag var på fest i helgen, och den här gången var det helt nya människor som aldrig träffat mig förut. Det var både läskigt och otroligt roligt!

Läskigt... för att jag har isolerat mig så väldigt de senaste åren. Jag märker att jag gör bort mig, säger fel saker, och ibland har noll koll på vad folk pratar om idag. Men å andra sidan var det otroligt roligt, för just dessa människor var så snälla och sociala, och verkade ha ganska mycket överseende när jag inte kunde bidra till diskussionerna.

Jag fick mig även ett ragg den kvällen, och det kändes väldigt overkligt, men gud så underbart. Något som etsat sig fast är nog att han faktiskt LYFTE UPP mig på ett marmorfönsterbräck. Han LYFTE MIG?!

Visserligen är jag inte lätt som en fjäder, och han fick det inte att verka så heller, men att han överhuvudtaget gjorde det. Det var fantastiskt. Jag minns inte ens sist någon vågade FÖRSÖKA lyfta mig.

Nåja.. nu ska jag sluta skriva som en fnittrig tonåring! Jag var bara tvungen att skriva av mig... för tjockis-sidan av mig känner sig helt.. glad & upplyft haha :)

Veckans vikt: 74,0kg

4 kommentarer:

  1. OH DU ÄR SÅ SÖT.
    blir så glad för din skull :)

    SvaraRadera
  2. 74kg?!?!?! Shiiiit du är bra gullet!! Och du fortsätt ragga och bara vara social, det är det som är så kul. Visst känner man sig stor och bara bläää men jag lovar dig det är kul när man inser att alla inte bryr sig om hur stor man är utan går efter personlighet =)

    SvaraRadera
  3. Ååhh va härligt! jag har inte hller blitt lyft nångång heller,, det måste vara en underbar känsla!! Lycka till med killen,,

    SvaraRadera
  4. haha ja, fast det är väll lika bra att julmust är äckligt för det är väll inte nyttigt!! =)

    gud du har verkligen gått ner massor, det måste kännas underbart men samtidigt hemskt då du ser en annan bild av dig själv helt plötsligt i spegeln!

    SvaraRadera