lördag 24 april 2010

Bilder på händerna

Hittade en bild jag tagit av mina händer för lite mer än ett år sen, och kom på att jag inte tagit någon jämförelsebild, så det gjorde jag idag. Jag ser inte någon stor skillnad direkt... groparna har blivit knogar och handlederna är smalare, men det är väl inte så mycket mer (?)

(Klicka på bilden för att se i större format)
Fast det är ju kul att kunna använda mina gamla ringar igen förstås!

Ps. Förlåt att jag inte fortsatt på Fatties historia, varenda gång jag sätter mig för att skriva så kommer något i vägen... Men jag lovar att fortsätta snarast!

6 kommentarer:

  1. Hej på dig, jo det syns tydligt på händerna och armarna eller handlederna att du har gått ner, tycker jag .MVH Anita

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det syns jättetydligt, speciellt på armarna men också fingrarna. Händerna har jag aldrig tänkt på att fota, det borde jag egentligen göra för jag tycker händer är något av det finaste som finns på människor. Det första jag kollar på killar tex. Kul att se om mina egna förändras, om jag nu någonsin kommer ner i vikt. :(

    Tack för dina alltid så snälla kommentarer. Jag kollade upp det du skrev men vet inte om jag kände igen så mycket mer än viktuppgången och kylan. Men det var ju något med sköldkörteln läkaren kollade sist. Jag vet att jag måste ringa men det är så svårt och mycket lättare att skjuta upp det. Det låter så mesigt men att lämna blodprov, sprutor och nålar överlag är min värsta mardröm. Sist fick min kompis följa med för att hålla handen nästan. :P

    Jag har funderat på det där med andra tillvägagångssätt.. en sak som känns extra jobbigt är ju att jag vill gå ner i vikt på ett sätt som kommer hålla resten av livet. Jag vill lära mig HUR man äter "normalt" men jag inser ju också att om det inte fungerar så får jag ju tänka om. Jag ska kolla med läkaren hur som helst.

    Ser fram emot fortsättningen på ditt liv men ta det i din takt när du har tid. :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Det är ju en enorm skillnad! Hur kan du säga att det inte syns!? Oj oj oj.. Vad märkligt att du inte ser det själv, ens på bild.
    Hade du förresten kattunge när första bilden togs kanske? ;)

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag tycker visst att det syns och jag tycker att det är lite läckert att det faktiskt syns en skillnad på händerna, det är ju inte direkt det man tänker på! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ser du ingen skillnad??? jag ser massssor!!! På med glasögonen och ta en ny titt *ler* kram

    SvaraRadera
  6. Det är ju jättestor skillnad! Bra jobbat!!

    SvaraRadera