onsdag 28 april 2010

Stranden - Here I come!

Fick hem två baddräkter idag som jag beställt... och JIPPIE! Jag tycker båda satt bra (samma modell, men olika färg och storlek) och tyget på magen täcker PRECIS den där "hudpåsen" jag har sånna komplex för!

(klicka på bilden för större format)

Den svarta är i strl 40 och sitter väldigt skönt. Den Khaki-färgade är strl 38 och sitter inte lika skönt, dessutom känns det som att rumpan nätt och jämnt får plats... men när jag tittar på bilderna tycker jag ÄNDÅ att khakin sitter finast? haha.. underligt.

Men om någon mer har komplex för magen rekommenderar jag den här typen av baddräkt! Helt plötsligt känns det som att stranden är ett givet i sommar! Att man ser mina operations-ärr och lite bristningar gör mig inget! Det var just den skrynkliga skinnpåsen jag ville dölja!

Baddräkterna är inhandlade hos ELLOS catalog outlet :)

15 kommentarer:

  1. Riktigt snygga! :D Nu har du något att verkligen glänsa i på stranden :)

    SvaraRadera
  2. den gröna var snyggast faktiskt!! =) snyggt snyggt på dig!! kram!

    SvaraRadera
  3. Både du och baddräkterna är otroligt fina!!! jag har inte riktigt vågat tänka på badsäsongen ännu men det får bli ngn fin bikini tror jag senare :) Måste iallafall skaffa mig lite färg först innan jag visar mig så naken *ler* kram kram på fina dig!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt det måste kännas att kunna ha på sig en baddräkt och känna att man är nöjd och trygg på stranden. Vilken känsla :).
    Väldigt smart att sälja en sådan baddräkt, man känner sig även lite sexig.

    Jag tyckte om den svarta.

    SvaraRadera
  5. WAOW!!! Du är ju verkligen supersnygg. Med den kroppen och de baddräkterna får du allt se till att bo på stranden i sommar, så att alla får en chans att se dig =D

    SvaraRadera
  6. Du ser jättefin ut i båda två! :) Kanon!

    SvaraRadera
  7. Båda är lika fina på dig :)

    SvaraRadera
  8. Supersnygga! Tycker den svarta ser bäst ut på dig. Du får finast former i den. Den gröna ser ut att sitta lite hårt över bysten. Skitsnygga!!! Du kan verkligen vara nöjd med det du ser i spegeln :-)

    SvaraRadera
  9. Båda är skitfina men tycker den i khaki satt bättre å smikrar din hudfärg mer =)

    Du blir en Hottie i år verkligen :)

    SvaraRadera
  10. Wow jag sitter här helt mållös. Vilken kämpe du är. Dina före och efter bilder är helt makalösa. Du e ursnygg! Snygga baddräkter :)

    SvaraRadera
  11. Det går att fixa till den där magen=O)
    Jag blev av med mitt lilla häng o bristningar=O)
    läs min blogg skriver om det där=O)
    www.iinova.styleblogg.se
    kram

    SvaraRadera
  12. Jättefina båda två!!! Vad har du gjort för att ha så lite överflödig hud?? Är så nyfiken?? Träning??

    Ha en solig helg!!

    Kramen i

    SvaraRadera
  13. Tycker du är otroligt duktig! Hoppas jag når min målvikt en dag oxå :) ska nog köpa mig en sån där baddräkt

    SvaraRadera