måndag 5 april 2010

Påsk utan påskägg

Inte gick jag ner det där halvkilot den här veckan. Skit och mögel också! Är sååå sugen på att ta nya mått och helkroppsbilder... men jag ska hålla mig i skinnet.

Veckans vikt: 60,5kg

Har haft en helt underbar påsk utan påskägg och utan godis. Har dock ätit en LCHF muffin som min lilla mamma bakat, dunderstark kakaosmak, tuggig pga all kokos, och inte ett dugg söt. Passade perfekt till kaffet :)


Har dessutom upptäckt något som både är bra och plågsamt.. Jag går hela dagarna och är helnöjd med maten jag får i mig, men när kvällen kommer... OJOJOJ vilket SUG jag får. Jag vill inget annat än å äta, HELA TIDEN. Och ja, visst är det typ kakor och popcorn och annat skitdumt jag är dundersugen på..

Varje dag är en kamp. Varje dag är en kamp. Varje dag är en kamp. Jag får aldrig glömma det!

Nu ska jag HINKA i mig vatten.

Glad påsk i efterskott :)

9 kommentarer:

  1. Oj, detsamma! Ja om suget alltså. Dagen går jättebra men på kvällen... OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM MONSTRET HAS AWAKEN.

    Svar: ;)

    HAHAHAHAHA! I HAVE A PLAN! Vi bör besöka en second hand Å DET SNARASTE och införskaffa tantkoftor, this is gonna be legen…wait for it…DARY! :D Åååhåhå (ursäkta om detta svar blir helt off the chart, jag är sinnessjukt hyperaktiv hahaha!) :D Jag tycker vi satsar på spigg-håvar, såna där små man precis får på skallen på en välväxt fjortis. Fånga huvudet och ba ”YEAH! ASH, GIMME THE POKEBALL!!!” och så kommer du med en basketboll skuren på hälften :D *stora planer*

    Galet hur man kan ha varit så otroligt sockerberoende och nu ba ”nä uss.. söta sorbeer… hojja..” hahahaha :D

    FABULOUS! GODNATT OCH GODMORGON! :D

    SvaraRadera
  2. Ja varje dag är verkligen en kamp och kommer nog vara det hela livet. Men vi kämpar på, vi har fått lite hjälp på vägen med våra operationer och det ska vi vara glada för. Jag har precis kommit ner till -16 kg och utan min op hade jag inte klarat det. Shit så glad jag är för operationen!!! Ha en kanonbra dag!!

    SvaraRadera
  3. Kämpa på!
    Det är så galet inspirerande att läsa din blogg. Herregud, om jag bara hade hälften av din styrka... ;(
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har också värst sug på kvällarna...kan det vara att man inte ätit tillräckligt under dagen? Eller för att man sitter still framför tv och datorn?

    SvaraRadera
  5. vet du vad det bästa är!!! :D:D:D:D att du LÄTT som en PLÄTT väger under 60 kilo nästa vecka!!! :D:D:D:D

    SvaraRadera
  6. samma här!!!!! dagarna går superbra och det är "lätt" att tacka nej till saker..men när kvällen kommer och man sitter hemma i soffan är det ett rent helvete!!! gaaah!!

    SvaraRadera
  7. Man måste verkligen fokusera på att ta en dag i taget. Och ja, varje dag är en kamp. Och jag hoppas innerligt att det inte kommer vara det hela livet... :/ Men du är sjukt duktig, det ska du veta. :)

    SvaraRadera
  8. Jag förstår EXAKT hur du menar med att varje dag är en kamp.. :(

    SvaraRadera
  9. Håller med dig som vanligt. Men du äter väl nåt på kvällarna??
    Du är grym!

    SvaraRadera