söndag 2 maj 2010

Överfyllt huvud

Känns väldigt skönt att det börjat gå neråt igen. Har börjat äta myyycket frukt (istället för de syndiga kakorna) och skärpt till mig med att inte äta så fort jag tittar på tv...

Veckans vikt: 58,5kg

Hursomhelst. Jag ber om ursäkt för att jag varit lite dålig på att uppdatera här i bloggen. Dels håller jag på med en ny design, dels är jag lite slutkörd i huvudet (avskyr när jag blir sån, känns som någon form av light-utbränning), men sen är huvudet dessutom fyllt med lite rosenrött skimmer för tillfället.. hihi.

Får väl se ifall mina förhoppningar besannas eller rasar samman..

Nu ska jag fortsätta med bloggdesignen. Ska bli SÅ skönt när den är klar.

7 kommentarer:

  1. Lycka till med det rosenröda *ler*

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt. Jag kan vänta. Och det kan nog de andra också. Huvudsaken är att du mår bra. Med tanke på bilden ser du ut att må super =D

    SvaraRadera
  3. har du träffat någon??!??! =)

    SvaraRadera
  4. har du träffat någon? =)

    SvaraRadera
  5. Oj, vad fint du fått det här inne :) Jätte snyggt! Älskar headern, fantastiskt jobbat av dig (för det är DU som har jobbat, inte kirurgen!)
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  6. åhh va jag diggar din nya profil på bloggen.. skit alltså me underkläderna!!riktig sporre.. jag väger typ samma som du gjorde när du började denna resa.. fast jag varit op.ad sen november ´09.. Grattis!!

    SvaraRadera