söndag 9 maj 2010

Nollställd


Veckans vikt: 57,5kg


Jag känner mig lite nollställd gällande tänket på mat, vikt och träning. Det enda som snurrar i mitt huvud just nu är tankar på killen jag träffat.

Han är så otroligt fin och snäll mot mig. Han säger att jag är vacker. Han bjuder mig på middag, tar mig på promenader, och hör av sig flera gånger om dagen för att han saknar mig.

Mitt huvud är fyllt av tusentals tankar, funderingar, rädslor och förhoppningar.


..Men jag ska försöka samla ihop mig snart så jag kan skriva något vettigt eller intressant.


Ujuj. har någon tips på hur man puttar undan det rosa fluffet och gör rum åt andra viktiga tankar?


Ps. Såg att många som kommenterat mitt förra inlägg uppmanade mig att berätta för nära & kära om min plan på att gå till läkaren ifall jag inte slutar gå ner i vikt. Jag har redan berättat, och berättar det på nytt varenda gång någon säger att jag nog inte borde gå ner mer. Det hjälper lite, fast folk verkar fortfarande oroa sig. Men det är väl så nu i början när de är ovana vid att jag går ner i vikt, med tiden slutar de nog oroa sig! Tack för alla tips och stöttande ord!

6 kommentarer:

  1. rosa fluff är hääärligt....ta inte bort det..njut istället så länge det varar..alldeles för snabbt kommer vardagen till liv och då kommer du sakna fluffet!! Du har hela livet på dig att tänka på allt annat..absorberas du av kärleken nu istället *ler* Jag är så glad för din skull...kärlek är det bästa som finns!!! kram

    SvaraRadera
  2. låt der rosa fluffet vara kvar. njut! du är värd det här!

    SvaraRadera
  3. Så underbart att vara inbäddad i det rosa fluffet..:) Vad är väl viktiga inlägg jämfört med det..:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. du är helt fantastisk! tycker allt att du ska vara kvar bland de rosa fluffet!!! du är värd det! :D

    SvaraRadera
  5. Inte putta bort fluffet inte! Rosa fluff är till för att mysa i och drömma sig bort i. Inga vettiga tankar ska få plats när det rosa hopar sig :)

    SvaraRadera
  6. Det rosa fluffet går inte att ta bort. Det ska vara där =D

    SvaraRadera