söndag 16 maj 2010

Oj

Ja jisses, nu är jag där. Nu nådde jag vikten jag drömde helt fanatiskt om som tonåring...

Veckans vikt: 57,0kg

Och det innebär ju också att jag halverat mig om bara 2kg (och om det blir mer än 2kg till som försvinner så blir det helt enkelt att skutta iväg till min doktor och be om näringsdrycker)..

Jag känner mig helt.. skrämmande likgiltig. Kanske är det för att huvudet är överfyllt av rosa moln numera, eller kanske är det för att det helt enkelt känns FÖR overkligt. Så overkligt att jag nånstans inom mig inte riktigt tagit till mig det.

Men glad är jag iaf! Det känns verkligen som en seger.

9 kommentarer:

  1. Stort stort grattis. Förstår att det känns overkligt. Lika overkligt tycker jag det är att jag för 5 år sedan vägde 60 kg och nu väger 107. Tyvärr en resa åt FEL håll.

    Hoppas få vara där du är inom en snar framtid. :-)

    Jag tycker det låter ganska sunt att du är "likgiltig". Då är du ju inte upphängd på vikten :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis så mycket !!

    SvaraRadera
  3. Helt fantastisk viktminskning vännen!
    Och du, det är ju kanon att du får tänka på annat, kärlek, och att det gör att vikten blir mindre viktig. Det är ju så det ska vara..:)

    SvaraRadera
  4. Shit vad coolt, du är grym! Stort grattis :)

    SvaraRadera
  5. Du är sååå jävla grym bruden! =)

    SvaraRadera
  6. Fy faan (ursäkta svordomen) VAD GRYM DU ÄR! :D ÅH vad glad jag blir, och motiverad!! :)

    SvaraRadera
  7. jäääävlar!! härligt bra jobbat!

    SvaraRadera
  8. grattis grattis duktiga du!!! Måste kännas underbart. Fan va coolt (snart) att kunna såga att man har gått ner hälften av sin ursprungliga vikt!!! wow jag är jätteimponerad!! grattis igen!

    SvaraRadera
  9. Men det är ju skönt att känna så. Kanske du känner så för att du för ett tag sen insett att du faktiskt kommer till att komma ner till den vikt du vill. Du var förberedd på det och därför blir du inte så överlycklig - du visste ju redan.

    Sen kan det ju även vara så att det rosa molnet gör allt annat lite mindre betydelse fullt =D

    Grattis iaf!!! =D

    SvaraRadera