torsdag 3 juni 2010

Hängig och trött

Jag har gått omkring i flera dagar nu och känt mig ofokuserad, hängig och nästan ständigt trött (läs: sömnig). Och jag började tappa mycket hår igen (tappade hår i höstas, men efter ett tag slutade det ju falla av).. Jag kunde för mitt liv inte förstå varför... tills jag fick syn på min dosett.

Jag har haft så fullt upp med att leva att jag glömt att ta tabletterna i snart två hela veckor!! INTE konstigt att jag känt mig så slutkörd, jag får ju inte i mig allt min kropp behöver!!


Ajja bajja på mig. Jag får INTE slarva på det här sättet OAVSETT hur kul och fullt upp jag har det!

8 kommentarer:

  1. Oj, inte bra! Du kanske ska sätta ett larm på mobilen tills du kommit in i vanan ordentligt igen? ;)

    SvaraRadera
  2. You are in Löööööööööövvvv!!!! <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Ja, aja baja. Meducinen måste man ju ta. Tur att du kom på det innan du trillade ihop i en liten hög av skinn och söndervittrat ben ;-D

    SvaraRadera
  4. Din blogg är verkligen inspirerande! Och din historia om din uppväxt är väldigt välskriven. Lycka till i fortsättningen!

    SvaraRadera
  5. Vad äter du så mycket tabletter emot?

    Kram

    SvaraRadera
  6. jag e med så jäkla dålig på att komma ihåg mina piller,, ser att du me har levaxin,, vad e din dos på nu? min e på 125mg, jag va uppe på 150 ett tag.. men jag känner mig inte bättre för det,,,

    SvaraRadera
  7. Oj jäklar vad tabeletter...:)
    Gillar din blogg som sjutton, så välskriven och inspirerande. Väntar på min op tid och längtar tills jag kan få skriva ner mina siffror på min blogg osv. :)
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  8. Oj vilken blogg! Så jäkla bra upplagd och intressant skriven! Och vilka bedrifter! Jag är grymt imponerad. Ja herregud, medicinerna får man absolut inte glömma. Säger som nån gjorde här uppe, ställ mobilen på återkommande larm! Det är det bästa.

    SvaraRadera