söndag 26 september 2010

Tears In Heaven

Ibland tror jag man behöver gråta ut för att tänka klarare. Gråta ut alla sina känslor och tankar. Forma allt det där mörkret inom sig till en fysisk form och frigöra sig ifrån det.

Så fungerar iaf jag. Jag kommer inte ifrån ett
känslotillstånd utan att få gråta ut det först.


Men just nu lyckas jag inte trigga igång tårarna.
Det är som om mina negativa känslor envist
naglat sig fast och vägrar släppa greppet.



Vad som brukar fungera är att titta på riktigt sorgliga filmer, eller lyssna på den sorgligaste musiken jag vet. För nu vill jag gråta ut känslorna, somna gott, och vakna till en ny dag med nya möjligheter imorgon.

4 kommentarer:

  1. Hej.
    Kom in på din blogg av en slump.Jättekul och se din viktresa. jag blev nekad en gastric-bypass så jag gick ner 60 kg själv. Hur går det för dig för att få plastikirurgi? Jag blev nekad det också men skall få en second opinion.
    Nu blev det massa här. Ha en fortsatt trevlig kväll.

    /Anji

    SvaraRadera
  2. Jeg håper det går bra med deg! :) Du er en sånn stor inspirasjon at jeg håper du har det bra, bestandig.

    SvaraRadera
  3. Den sorgen är nog den svåraste... när tårarna inte kommer ut. När det sitter på djupet.
    Men det blir bra snart ska du se! Livet går upp och ner... :)

    SvaraRadera