måndag 4 oktober 2010

Efter regn..

Ursäkta att jag försvann precis efter så negativa inlägg! Men jag har inte grävt ner mig eller drunknat i tårar utan raka motsatsen har skett.

Ni skriver så många uppmuntrande och fina kommentarer, och ni som skriver om era egna erfarenheter.. ni ska veta att jag blir ofantligt rörd av er styrka och att ni delar med er!

"Efter regn kommer solsken" är vad som pågått sedan jag skrev sist, och jag ska självfallet berätta mer när jag får tid. Tills dess hoppas jag ni alla har det bra, och tack ännu en gång för allt fint ni skriver till mig!

1 kommentar:

  1. Jag har haft promblem att lämna kommentarer hos dej.. Så nu jäklas hoppas jag att den kommer fram! :)

    Kul att läsa att du mår bättre, de är du verkligen värd!

    Dock saknar jag dina inlägg, så jag hoppas du hittar skrivarglöden idag, snart! ;)

    SvaraRadera