torsdag 4 november 2010

Bildbomb !

Jag kände för att slänga upp lite bilder jag inte tror att jag visat förr, och sen har jag inte visat ansiktsskillnaden sen jag vägde 68kg heller :)

Som vanligt kan man klicka på bilderna för att se dom i större format










och tillsist en bild-på-bild

Vill minnas att bilder brukar uppskattas, så jag hoppas dessa kan underhålla någon lite :)

Ps. Fick en fråga om varför jag kallar min karl för "Björnkillen", och det är helt enkelt för att om jag skulle beskriva honom kort så tänker jag på en björn -eftersom han är så mjuk, varm och kramgo.

18 kommentarer:

  1. Ojojoj vilken skillnad! Grattis, vad duktig du har varit. Helt otroligt, det är så att man inte tror att det är samma person överhuvudtaget. Måste kännas jätteskönt. Även om det är kluvet, som du skrev i ditt förra inlägg. Eg är det för j-kligt att samhället är som det är, med alla idealbilder.
    Imsavimsa

    SvaraRadera
  2. Helt otrolig skillnad ju. kan inte tro att det är samma person

    SvaraRadera
  3. Kan bara säga: WOW, vilken skillnad! :) Helt otroligt!

    Om man får fråga, hur ser dina armar ut? :) På bilderna ser dom ju hur bra ut som hellst!
    De jag är mest nervös för, är att mina armar kommer se förjävliga ut :/ Dock har jag större, än vad du hade..

    SvaraRadera
  4. GASH vilken otrolig skillnad! WOW!!! Jävlar vad duktigt gjort av dig! Ska genast vidarebefordra din blogg till en tjej som nyligen gjort en magoperation för lite inspiration. :)

    SvaraRadera
  5. Alltså det är ju sjukt stor skillnad. Ja jag vet, det är klart det är. Och du har rätt. Vi som nyss är opade/tänker på att bli opade vi letar sådana här bilder för att peppa oss till op. Jag har ju gjort min för 1 månad sen så på mig syns ingen jätteskillnad än. Men dina bilder är inspirerande. Jag vill verkligen inte vara med på bild men efter att ha sett dina så tog jag också "före" bilder. Mest för min egna skull men också för att senare lägga ut på min blogg.
    Kramen i

    SvaraRadera
  6. Jättekul med bilder, och det är verkligen en enorm skillnad. Man tror knappt att det är samma person, på ett postitivt sätt :)

    Detta gör mig bara mer peppad på att fortsätta och "hålla" ut, då jag vet att jag kan få uppleva samma resultat så småningom!

    SvaraRadera
  7. wow!! du är en sådan inspirationskälla!!

    SvaraRadera
  8. Jag önskar att jag också kommer kunna lägga upp såna här bilder på mig själv en dag :)

    SvaraRadera
  9. Det är en fantastiskt skillnad..:) Grattis till det..:)

    SvaraRadera
  10. Svar: Tack tack! :) Han är lika underbar som han ser ut!

    Skönt att höra att armrna hängt med ändå! :) Mina är dock gigantiska, så jag antar att jag kommer få ett himla häng.. Men, tur att de fins operation för de! ;)

    Vore jättekul med bilder! :)

    SvaraRadera
  11. WOW vilken resa du har gjort... ett stort super hurra och grattis till dig.
    Är gbp op den 27/9 och det är det bästa jag gjort i hela mitt liv, tjaa förutom att föda min son då förståss. :)

    Gillar din blogg och det du skriver om är så jäkla igenkännande.

    Kram M

    SvaraRadera
  12. TACK! precis den inspiration och "spark i röven" som jag behövde just nu. Kan du så borde ju jag kunna också, eller hur?

    SvaraRadera
  13. shit vilken skillnad, helt otroligt!
    hoppas jag också kommer bli sådär en vacker dag :D

    SvaraRadera
  14. woooooooooooooow!! hur har du lyckats?

    SvaraRadera
  15. Wow, va grymt duktig du varit! Jag hoppas du är mycket stolt över dig själv, men det tror jag nog :)
    Kram!

    SvaraRadera
  16. Wooow! Vilken skillnad och vilken inspirationskälla du är!

    SvaraRadera
  17. Jätteroligt att kolla dina bilder :)
    Vilken skillnad!
    Stort grattis till dig! :)

    SvaraRadera